Ewidencje i rejestry

Rejestry i ewidencje prowadzone w komórkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Jarosławiu

Wydział Administracyjno-Gospodarczy

  • Dziennik Ewidencji Nośników Informacji
  • Dzienniki Korespondencyjne
  • Dzienniki Podawcze
  • Rejestr Powołania Biegłych
  • Ewidencja przyjęć Interesantów
  • Rejestry Protokołów BC
  • Rejestr wpłat za mandaty karne gotówkowe
  • Rejestr wpłat dotyczący mandatów do Urzędu Skarbowego w Opolu
  • Rejestr Asygnat P/R
  • Rejestr Dowodów Materiałowych P/R
  • Dziennik telegramów wychodzących
  • Rejestr wykroczeń i wokand
  • Rejestr Teczek Jawnych
  • Ewidencja Wyjść
  • Rejestr potwierdzonych kart weryfikacji zagrożeń Krajowej Mapy Zagrożeń Bezpieczeństwa
  • Rejestr decyzji w/s powierzenia mienia - sprzętu transportowego funkcjonariuszom Policji
  • Rejestr szkód w KPP Jarosław i jednostkach podległych
  • Ksiązka ewidencji wypadków dotyczących służbowego sprzętu transportowego
  • Ksiązka pomocnicza materiałów pędnych i smarów
  • Ksiązka ewidencji sprzetu w użytkowaniu - środki trwałe
  • Książka ewidencji sprzętu w użytkowaniu - pozostałe środki trwałe
  • Ksiązka druków ścisłego zarachowania
  • Rejestr wysłanych urządzeń do legalizacji
  • Rejestr mandatów karnych anulowanych
  • Rejestr mandatów karnych wprowadzonych do systemu PUE
  • Rejestr wydanych decyzji dotyczących równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego
  • Rejestr wydanych decyzji dotyczących równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego
  • Rejestr decyzji dotyczących pomocy finansowej
  • Rejestr teczek i kart mieszkaniowych
  • Rejestr wydanych dowodów rejestracyjnych Poczty Specjalnej
  • Rejestr upoważnień/pełnomocnictw Poczty Specjalnej
  • Rejestr dowodów wpłaty KP

Wydział Kryminalny

  • Dziennik korespondencyjny
  • Dziennik podawczy
  • Książka doręczeń 
  • Księga dowodów rzeczowych
  • Książka ewidencji pieczęci i stempli
  • Rejestry Osób Poszukiwanych
  • Dziennik ewidencji nośników informacji
  • Rejestr czynności na miejscu zdarzenia
  • Rejestr dzienników i książek ewidencyjnych i teczek
  • Rejestr protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej
  • Rejestr powołania biegłych
  • Ewidencja osób przebywajacych na terenie WK
  • Ewidencja nieobecności w godzinach pracy WK
  • Ewidencja usuniętych pojazdów i zabezpieczonych na parkingu strzeżonym
  • Ewidencja osób uprawnionych do przetwarzania informacji w KSIP
  • Ewidencja osób upoważnionychdo przetwarzania informacji i danych osobowych w systemie e-KRK Ministerstwa Sprawiedliwości
  • Ewidencja użytkowników uprawnionych do przetwarzania danych ososbowych w zbiorze SEPP
  • Ewidencja osób uprawnionych/upoważnionych do przetwarzania danych ERCDŚ

Wydział Ruchu Drogowego

  • Książka służby 
  • Dziennik korespondencji sekretariatu 
  • Dziennik doręczeń
  • Dziennik podawczy 
  • Książka odpraw i zadań doraźnych 
  • Ewidencja wydanych pokwitowań 
  • Rejestr notatników służbowych  
  • Zeszyt nadzoru 
  • Dziennik doskonalenia zawodowego 
  • Rejestr zdarzeń drogowych 
  • Rejestr pobranego sprzętu z magazynu 
  • Ewidencja urządzeń kontrolno-pomiarowych –VIDEOREJESTRATOR
  • Ewidencja pracy urządzeń kontrolno – pomiarowych    
  • Rejestr prowadzonych badań na urządzeniu Drager Alko test 7410 ARHK3702 
  • Rejestr prowadzonych badań na urządzeniu Drager Alko test  7410 ARHK0259 
  • Rejestr prowadzonych badań na urządzeniu Drager Alko test  9510
  • Rejestr prowadzonych badań na urządzeniu Alko Sensor 074560 
  • Rejestr prowadzonych badań na urządzeniu Alko Sensor 07455 
  • Rejestr potwierdzeń ukarania mandatem i zdanych kart PRD-5
  • Rejestr protokołów kontroli transportu drogowego 
  • Rejestr badań przyrządem do badania przepuszczalności światła w szybach pojazdu
  • Ewidencja wyjść w godzinach służbowych 
  • Rejestr zatrzymanych dowodów rejestracyjnych-zagranicznych –praw jazdy 
  • Zezwolenia wystawione osobom upoważnionym do kontroli Ruchu Drogowego
  • Ewidencja usunietych pojazdów zabezpieczonych na parkingu strzeżonym
  • Rejestr przeglądu kontrolno-pomiarowego do prędkościomierza VIDEORAPID
  • Rejestr badań Dymomierza
  • Rejestr badań Analizastora Spalin
  • Miernik poziomu dżwięku
  • Ksiązka nadzoru nad bronią palną
  • Rejestr służb pełnionych w warunkach szczególnie zagrażających życiu i zdrowiu
  • Rejestr zabezpieczonych lub zniszczonych materialów dodowowych z urządzenia TRU CAM
  • Rejestr zabezpieczonych lub zniszczonych matariałów
  • Rejestr pobrania plomb do odpadów
  • Rejestr wydanych pokwitowań
  • Wykaz nadgodzin wypracowanych w związku z wykonywaniem zadań określonych w art. 65 ust. 1 Ustawy z dnia 12.03.2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.

Sekretariat Komendanta Powiatowego

  •  Dzienniki korespondencyjne sekretariatu/pionu
  •  Dzienniki podawcze
  •  Książki doręczeń
  •  Rejestry teczek jawnych
  •  Rejestr powołania biegłych
  •  Książki telegramów wchodzących i wychodzących
  •  Książki  pocztowe

Zespół Bezpieczeństwa Informacji

Kancelaria tajna:

  • Rejestr dzienników, książek ewidencyjnych i teczek
  • Rejestr udostępnień/wypożyczeń dokumentów niejawnych
  • Dziennik ewidencji
  • Książka doręczeń przesyłek miejscowych
  • Wykaz przesyłek nadanych
  • Dziennik podawczy
  • Dziennik ewidencji przepisów niejawnych
  • Dziennik przepisów jawnych

Postępowania sprawdzające:

  • Rejestr akt postępowań sprawdzających
  • Rejestr akt postępowań sprawdzajacych wpływających do KPP w Jarosławiu
  • Rejestr wpływajacych do KPP w Jarosławiu materiałów dotyczących posiadanego poświadczenia bezpieczeństwa
  • Rejestr zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie OIN
  • Rejestr odmów wydania poświadczeń bezpieczeństwa
  • Rejestr wydanych decyzji o umorzeniu postępowania sprawdzającego
  • Rejestr wydanych poświadczeń bezpieczeństwa
  • Rejestr zawieszonych postępowań

Składnica akt:

  • Ewidencja akt udostępnionych
  • Rejestr spisów akt przekazanych kat. "A"
  • Rejestr spisów akt przekazanych kat. "B"
  • Rejestr protokołów brakowania dokumentacji nierchiwalnej kat. "B", "BE"
  • Ewidencja akt podjętych do dalszego prowadzenia
  • Protokoły brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. "B" i "BE"
  • Rejestr użytkowników posiadajacych kartę zbliżeniową EM

Wydział Prewencji

  • Dziennik korespondencji
  •  Dziennik podawczy
  • Ksiązka doręczeń
  • Rejest kart MRD
  • Rejestr potwierdzeń ukarania mandatem
  • Rejetr notatników służbowych
  • Rejestr teczek, dokumentów, dziennikó i książek ewidencyjnych
  • Rejestr akt brakowania kat. BC
  • Ewidencja wyjść w godzinach pracy
  • Książka ewidencji kluczy
  • Książka dyspozytora
  • Ewidencja przepustek jednorazowych
  • Rejestr badań analiatorem wydechu
  • Ksiązką badań stanu trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników
  • Książka nadzoru służb i kontroli
  • Książka zatrzymanych praw jazdy
  • Ksiązka zatrzymanych dowodów rejestracyjnych
  • Książka kontroli osób zatrzymanych
  • Książka osób zatrzymanych i doprowadzonych do MOZU lub innych instytucji
  • Książka telegramów wchodzących
  • Książka telegramów wchodzących
  • Ksiązka doprowadzeń osób
  • Książka wydania broni z pododdziału
  • Rejestr wdrożonych do weryfikacji potwierdzonych kart KMZB
  • Rejestr imprez masowych
  • Ewidencja usuniętych pojazdów zabezpieczonych na zlecenie KPP - administracyjnie
  • Ewidencja usunietych pojazdów zabezpieczonych na zlecenie KPP - procesowo
  • Książka stawiennictwa osób dozorowanych
  • Rejestr wokand
  • Rejestr działań minersko-pirotechnicznych
  • Ewidencja przebywania poza godzinami służby i pracy w pomieszczenich służbowych
  • Ksiązka depozytu broni

Wydział Patrolowo– Interwencyjny

  • Książka służb
  • Rejestr Notatników Służbowych
  • Rejestr Korespondencji
  • Dziennik Podawczy
  • Książka Doręczeń
  • Rejestr nakazów doprowadzeń osób w ramach czynności jednorazowych
  • Ewidencja prowadzonych poszukiwań administracyjno-porządkowych
  • Książka doprowadzeń osób
  • Książka ewidencji osób umieszczonych w PDOZ
  • Książka przebiegu służby w PDOZ
  • Rejestr pobranych-zdanych urządzeń typu Alco-Sensor IV
  • Rejestr pobranych-zdanych Mobilnych Terminali Nasobnych (MTM)
  • Rejestr pobranych-zdanych kamizelek kuloodpornych
  • Rejestr pobranych-zdanych latarek
  • Rejestr pobranego-zdanego urządzenia typu Plomiler
  • Rejestr pobranego-zdanego sprzętu PZ NPP KPP w Jarosławiu
  • Rejestr czynności wykonanych w przedłużonym czasie służby przez funkcjonariuszy
  • Rejestr osób zapoznanych z regulaminem pobytu PDOZ
  • Rejestr wystawionych wezwań do zapłaty za pobyt w PDOZ
  • Dziennik pracy psa służbowego
  • Rejestr potwierdzeń ukarania mandatem
  • Rejestr pobranych-zdanych radiostacji nasobnych Hytera
  • Rejestr badań analizatorem wydechu typu Alco-Sensor nr 103841
  • Rejestr badań analizatorem wydechu typu Alco-Sensor nr 072102
  • Terminarz nakazów doprowadzeń
  • Teczka meldunku informacyjnego egz. 1
  • Teczka meldunku informacyjnego egz. 2
  • Dziennik szkoleń NPP

Rewir Dzielnicowych

  • Książka kontroli spraw przydzielonych
  • Dziennik podawczy
  • Dziennik korespondencyjny
  • Książka służby w patrolach i obchodach na posterunkach
  • Książka doreczeń przesyłek miejscowych
  • Rejestr potwierdzeń ukarania mandatem    
  • Rejestr zadań priorytetowych
  • Rejestr notatników służbowych
  • Ewidencja nieobecności w godzinach pracy                                                                                                                                                                             

Wydział do Walki z Przestępczością Gospodarczą

  • Dziennik korespondencji sekretariatu 
  • Ewidencja spraw przydzielonych
  • Dziennik podawczy
  • Ewidencja wyjść

Samodzielne stanowisko ds. prasowo-informacyjnych

  • Rejestr wydanych decyzji w zakresie odmowy udostępnienia informacji publicznych BIP
  • Rejestr udostępnionych informacji publicznych BIP


 

Metryczka

Data publikacji 05.03.2013
Data modyfikacji 22.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
starszy aspirant Marta Gałuszka
Osoba udostępniająca informację:
asp. szt. Anna Długosz
Osoba modyfikująca informację:
asp.szt. Anna Długosz
do góry